vineri, 27 iulie 2012

COASEREA GULERULUI CU REVER

La acest model de guler am cusut mai intai umerii la sacou am facut la fel si cu bizetii sacoului si apoi am calcat cusaturile(este obligatoriu calcatul rezervelor inainte de aplicarea gulerului) 0
Am semnat cu pixul cat de lat va fi reverul
acum se vede si forma gulerului. Am masurat rascroitura la gat ca sa pot croi gulerul exact la dimensiunea care ramane dupa ce am semnat reverul
Cum am masurat pe sacou asa am masurat si pe tiparul de guler si in felul asta daca gulerul este mai mare indoi tiparul pe linia de mijloc iar daca este mai mic maresc tot pe linia aceea
Cam asa trebuie sa fie pozitionat gulerul pe sacou
Am croit gulerul ,l-am cusut ,am rihtuit rezervele caci altfel nu se intoarce gulerul bine(raman colturi mici sau denivelari)
l-am calcat si apoi am pregatit sacoul cosand reverele dupa semnele date inainte
Cam asa se rihtuie
Am pozitionat gulerul ca partea termoculata sa vina pe spate iar partea fara termoculant
sa se vada deasupra(termoculantul in timp se mai umfla si se vede urat) Cand cos gulerul semnez jumatatea lui apoi si cea de la rascroitua sacoului si prind mai intai in ace,
asa sunt sigura ca gulerul este pozitionat corect. De aici mai departe am cusut gulerul si am descalcat cusatura apoi am unit cu o cusatura rezervele de la partea de dos a gulerului cu cea de fata a gulerului,am calcat pe fata materialului si cam atat.
E putin mai greu modelul acesta deoarece rascroitura gulerului este cumva cu un colt dar daca se tine seama de fiecare colt si se cresteaza putin,gulerul se va aseza foarte frumos.
Si gata sacoul Silviei!!
Aici alt model de rever

4 comentarii:

  1. Vera, pune te rog optiunea 'urmariti prin email'. Cand setezi, sa nu uitit sa te duci pe Setari - Altele si acolo cauti FEED de site. Completezi la posibilitati PE SCURT. Altfeil iti trimite toata postarea prin email si nu mai are nevoie publicul sa vina pe blogul tau.
    Ne putem abona atunci la email de la Blogger, prin care ne anunta daca ai scris ceva nou si ne da un link pentru blogul tau.
    Am marcat si blogul tau ca lectura cand am timp. Ciao, Carmen aka Sewingzoe

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult Carmen, nu prea stiu sa ma descurc pe blog iar cine ma poate ajuta dintre ai mei nu sunt disponibili pentru mine!

      Ștergere
  2. Vera, hai sa incerc sa te depanez eu.
    Te duci pe blogul tau la la DESIGN (in dreapta sus). De acolo alegi ASPECT si dai click pe ADAUGATI UN OBIECT GADGET (ai si la drapta si la stange pe Blogger). O sa ti se deschida o lista din care alegi FOLLOW BY EMAIL Clickezi pe el si ti-l pune.
    Dupa aceea faci ce ti-am spus eu in emailul anterior. Adica te duci la SETARI... etc...
    Cum adica sa nu fie disponibili pentru tine cand tu presupun ca esti disponibila pentru ei. Stai in Bucuresti? Ai inteles deja ca ma uit dupa croitoreasa. Sa nu-mi spui ca stai in Cluj, Iasi sau Timisoara sau chiar mai departe.
    Succes. Imi place foarte mult ce faci (stii ca sun carcotasa si chitibusara din fire).

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cred ca am reusit!Multumesc inca o data si da sunt din Bucuresti.Nu tot ce lucrez iese din prima bine dar pentru ca multe sunt pe comanda am posibilitatea ca la probe sa rectific exact pe corpul clientei.Si am invatat si din greseli ,din incercari din desfacut alte produse si imitat ce vedeam . O sa fac o postare numai cu problemele intampinate in timpul coaserii.Sa mai spun o data ce multe lucruri invat din blogul tau?

      Ștergere