marți, 14 august 2012

GULER APLICAT PE RASCROITURA GEN 'BARCUTA'

Tot la categoria 'gulere aplicate'sau poate se numesc altfel dar eu asa le stiu,am cusut un model unde rascroitura de la gat se croieste ca la barcuta(o sa incerc la urmatoarele lucrari sa arat si tiparul si cum se croieste).Este destul de simplu de lucrat si de efect.
Am inceput tot cu coaserea umerilor pentru a putea avea exact rascroitura pentru guler,am asezat apoi pe materialul indoit si am trasat cu creta forma pe care voi croi gulerul
La fel ca la celalalt model de guler aplicat am verificat asezand gulerul taiat pe sacoul intins sau asezat pe manechin
De data asta in momentul in care am asezat unul peste altul gulerul a iesit in afara rascroiturii si am recroit gulerul dupa forma ce se cerea
Si pentru ca din latimea gulerului s-a pierdut 1cm am recroit gulerul a doua oara sa ajung la aceeasi latime peste tot
Abia acum am taiat si cealalta parte de guler si am termoculat-o pe cea care va fii dosul de guler
Am cusut gulerul pe partea de imbinare,am rihtuit ca rezerva ce ramane inauntru sa nu depaseasca 5 milimetrii pentru a se intoarce frumos gulerul am intors gulerul l-am insailat si calcat si bineinteles acum am aplicat gulerul pe rascroitura care trebuia obligatoriu dupa atatea masuratori sa vina perfect si totusi a iesit cu 2cm mai scurt (de acum voi arata si problemele intampinate sa vedeti ca nu sunteti singurele care gresiti)
In anumite situatii nu sunt greseli ce nu pot fii acceptate asa ca am trecut mai departe.Am aplicat bizetii iar pe partea de sub guler, am tras un tigel ingust care ajuta mult la asezarea gulerului pe sacou.
Si gata si gulerul pentru sacoul Adinei(careia ii multumesc pe aceasta cale si ei si mamei ei Silvia ca-mi permit sa arat sacourile lor pe blogul meu!)
Manechinul meu este cam gras si nu se vede ce frumos se asaza gulerul !

2 comentarii:

  1. BUNA !imi place foarte mult blogul tau ,e foarte util mai ales pt icepatoare ca mine,iti multumim ca iti faci timp sa postezi.mi-ar place daca ai putea spune si cum construiesti aceste gulere

    RăspundețiȘtergere